1. Introducere

Prezentul document este intocmit in acord cu si in vederea implementarii dispozitiilor Regulamentului (UE) nr. 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date („Regulamentul”);

Prezentul document va este adresat in calitatea dvs. utilizator al Platformei restto.ro (disponibila la adresa www.restto.ro) si are ca scop informarea dvs. in acord cu prevederile Regulamentului, cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de catre Restto Rezerv SRL.

In acord cu prevederile art. 13 din Regulament, va aducem la cunostinta urmatoarele informatii:

  1. Identitatea si datele de contact ale Operatorului

Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate de catre: Restto Rezerv SRL cu sediul in Constanta, STR ECATERINA VARGA NR 4 etj 2,CUI 39869379, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J13/2518/13.09.2018, administrator: Marius Calin.

Conform Termenilor si Conditiile Platformei, Restto Rezerv SRL opereaza website-ul www.restto.ro si furnizeaza serviciile acestei platforme catre utilizatori (adica si catre dvs.) Pe cale de consecinta, Restto Rezerv SRL prelucreaza o serie de date cu caracter personal care va apartin.

  1. Ce date cu caracter personal prelucram?

Operatorul prelucreaza urmatoarele date cu caracter personal, care va apartin: nume si prenume, email, telefon, orice date privind rezervarile dvs. precum: locatia la care ati facut rezervare, data, ora, ziua rezervarii; alte detalii ale rezervarii; daca ati anulat rezervarea, daca ati onorat sau nu rezervarea.

  1. In ce scopuri prelucra datele?

Prelucram datele dvs. pentru a va putea furniza serviciile Platformei, respectiv pentru a va putea crea rezervarea solicitata. De asemenea, daca avem consimtamantul dvs. va prelucram datele in scop de marketing, respectiv pentru a va transmite comunicari comerciale despre produsele si serviciile noastre sau produsele si serviciile partenerilor nostri, sau pentru a va face recomandari de locatii.

  1. Care sunt temeiurile in baza carora prelucram datele?

Prelucram datele dvs. cu caracter personal in baza dispozitiilor art. 6 alin. 1 lit. b din Regulament, respectiv in temeiul executarii unui contract, respectiv pentru a va putea furniza Serviciile Platformei.  Daca nu sunteti de acord sa ne furnizati aceste date nu va vom putea presta Serviciile noastre, respectiv nu veti avea posibilitatea de a utiliza Platforma.

De asemenea prelucram datele dvs. cu caracter personal in baza dispozitiilor art. 6 alin. 1 lit.  c din Regulament, in temeiul unei obligatii legale, atunci cand este necesar sa patram o evidenta a rezervarilor efectuate prin platforma, pentru a justifica serviciile prestate si facturate catre locatii.

Totodata prelucram urmatoarele date cu caracter personal: in baza dispozitiilor art. 6 alin. 1 lit. a din Regulament, respectiv in baza consimtamantului dvs., daca ni l-ati acordat.

  1. Pe ce perioada stocam datele?

Vom stoca datele dvs. cu caracter personal dupa caz:

  1. Pe toata perioada in care aveti un contul dvs. de utilizator valid in cadrul Platformei si aceste date sunt disponibile in cadrul contului de utilizator. Puteti sterge datele privind rezervarile dvs. dupa onorarea acestora insa nu puteti sterge datele necesare pentru crearea contului de utilizator, decat daca stergeti contul de utilizator in intregime. Cu titlu de exceptie, putem stoca datele dvs. aferente unei rezervari, chiar daca ati sters rezervarea, atunci cand pentru justificarea serviciilor pe care le prestam pentru locatiile partenere, din ratiuni de facturare si contabilitate este necesar sa pastram o evidenta a rezervarilor efectuate in cadrul platformei. Intr-o atare situatie daca ati solicitat stergerea rezervarilor dvs. nu vom folosi datele dvs. decat pentru scopul mai sus mentionat.
  2. Pe o perioada de 1 an in cazul in care ati efectuat o rezervare fara a fi logat in contul de utilizator; stocam datele dvs. pe aceasta perioada pentru a putea avea o evidenta a rezervarilor dvs. in contextul in care conform termenilor si conditiilor Platformei neonorarea repetata a rezervarilor atrage suspendarea sau anularea dreptului de a utiliza Platforma;
  3. Pe toata durata prevazuta de lege, pentru acele date pe care le prelucram in temeiul unei obligatii legale, sau pentru care avem obligatia de a le stoca in temeiul unei prevederi legale;
  4. Pana la momentul la care va retrageti consimtamantul, dar nu mai mult de 5 ani, cu privire la datele prelucrate in scop de marketing.

La expirarea perioadei pentru care datele dvs. sunt stocate, acestea vor fi sterse sau anonimizate ireversibil.

  1. Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate de catre noi, in calitate de Operator.

Nu vom divulga datele dvs. cu caracter personal catre terti, cu urmatoarele exceptii: vom transmite transmite datele dvs. catre locatia la care ati efectuat rezervarea pentru confirmarea si onorarea acesteia; vom putea transmite datele dvs. catre partenerii nostri daca pentru prestarea serviciilor catre dvs. avem nevoie de colaborarea acestora (de exemplu in cazul in care prelucram datele dvs. in scop de marketing vom putea transmite datele dvs. catre agentia de publicitate cu care colaboram); vom putea transmite datele dvs. catre autoritatile competente care ne vor solicita sau carora avem obligatia de a le furniza datele dvs. in temeiul unei prevederi legale; vom putea transmite datele dvs. catre avocati, executori judecatoresti sau instante de judecata in situatia in care incalcati obligatiile asumate fata de noi conform termenilor si conditiilor site-ului si intelegem sa ne exercitam drepturile legale in vederea recuperarii prejudiciului cauzat, alte situatii prevazute de lege.

Precizam ca in fiecare situatie in care vom transmite datele dvs. tertilor ne vom asigura ca transferam numai acele date necesare pentru indeplinirea scopului in care datele dvs. sunt transmise, asigurandu-ne ca nu vom transmite in nicio situatie mai multe date decat este necesar.

  1. Unde stocam datele dvs. cu caracter personal?

Datele dvs. cu caracter personal sunt stocate pe teritoriul Uniunii Europene.

  1. Masuri de securitate

Prelucram datele dvs. cu caracter personal, in acord cu politica noastra interna privind securitatea datelor. In acest sens va asiguram ca am implementat toate masurile de securitate impuse de legislatia in vigoare pentru asigurarea securitatii datelor dvs.

In caz de incalcare a securitatii datelor dvs. cu caracter personal susceptibila sa genereze un risc ridicat pentru drepturile si libertatile dvs., va vom informa fara intarzieri despre aceasta incalcare si vom lua toate masurile necesare pentru a remedia problema si/sau pentru a atenua efectele negative.

  1. Procese decizionale automate

Precizam ca nu folosim procese decizionale automate in ceea ce va priveste, respectiv nu veti face obiectul unor decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri.

  1. Care sunt drepturile dvs.?

 a) Dreptul de acces.

Aveti dreptul sa obtineti o confirmare a prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal si sa obtineti accesul la aceste date. In masura in care ne veti transmite o solicitare in acest sens, va vom pune la dispozitie o copie a datelor cu caracter personal pe care le prelucram despre dvs. alaturi de toate informatiile pe care avem obligatia sa vi le furnizam, in acord cu prevederile Regulamentului.

b) Dreptul de rectificare si stergere.

Aveti dreptul sa solicitati corectarea datelor cu caracter personal incorecte, inexacte sau incomplete. De asemenea aveti dreptul sa solicitati stergerea datelor cu caracter personal cand acestea nu mai sunt necesare in raport de scopurile pentru care au fost prelucrate, sau daca prelucrarea acestora este ilegala.

c) Dreptul la restrictionarea prelucrarii

Aveti dreptul sa solicitati restrictionarea prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in urmatoarele cazuri: contestati exactitatea datelor, caz in care puteti solicita restrictioarea prelucrarii pentru perioada de timp in care facem verificam exactitatea datelor; prelucrarea este ilegala si va opuneti stergerii datelor; nu mai avem nevoie de datele dvs. cu caracter personal, dar dvs. le solicitati pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

d) Dreptul la opozitie

Aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in scopuri de marketing sau din motive legate de situatia particulara in care va aflati. Intr-o atare situatie, nu vom mai prelucra datele dvs. cu caracter personal, cu exceptia situatiei in care vom demonstra ca avem motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dvs.

e) Dreptul la portabilitatea datelor

Aveti dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care ni le-ati furnizat si care va privesc intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat. Aveti totodata dreptul de a transmite aceste date unui alt operator.

f) Dreptul de a va retrage consimtamantul.

Atunci cand prelucram datele dvs. in temeiul consimtamantului dvs. va puteti retrage acest consimtamant oricand.

 

  1. Exercitarea drepturilor dvs.

Pentru a va exercita oricare din drepturile, va rugam sa ne transmiteti solicitarea dvs. in scris, la adresa de email: office@restto.ro

Vom raspunde solicitarii dvs. fara intarzieri nejustificate, in termen de cel mult o luna, cu exceptia situatiei in care din cauza complexitatii sau a numarului cererilor vom fi nevoiti sa prelungim termenul de raspuns cu maxim 2 luni, conform Regulamentului.

Totodata precizam ca va vom putea solicita sa furnizati informatii pentru a va confirma identitatea (de exemplu, sa faceti clic pe un link de verificare, sa introduceti un nume de utilizator sau o parola) pentru a va exercita drepturile.

  1. Cookie-uri

Platforma foloseste cookie-uri, in special de urmatoarele tipuri: Cookie-uri de performanta si folosire a Platformei;  Cookie-uri de analiza a vizitatorilor; Cookie-uri de inregistrare. In acest scop folosim platforma Google Analytics.

Solicitarea de cookie-urile ne permite sa va oferim o experienta mai buna in cadrul Platformei. Aveti posibilitatea de a dezactiva sau de a refuza primirea de cookie-uri insa exista riscul ca in acest caz accesarea Platformei sa devina dificil de vizitat si/sau utilizat. Pentru mai multe detalii, va rugam consultati politica de cookies.

  1. Depunerea unei plangeri la Autoritatea de Supraveghere

In cazul in care apreciati ca drepturile dvs. au fost incalcate, puteti depune o plangere la Autoritatea de Supraveghere competenta, respectiv Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod postal 010336 Bucuresti, Romania.

  1. Date de contact

Pentru orice solicitare ne puteti contacta la adresa de email: office@restto.ro

Prezentul document a fost creat si se afla in vigoare incepand cu data de: 22.01.2018